ការវាយតម្លៃ
នៅក្នុងធនាគារ អេស៊ីលីដា
ភីអិលស៊ី ការវាយតម្លៃបុគ្គលិកត្រូវបានធ្វើឡើងដោយនាយក ប្រតិបត្តិធនធានមនុស្ស។
ការវាយតម្លៃរបស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ប្រព្រឹត្តទៅតាមប្រធានផ្នែកនីមួយៗ
របស់បុគ្គលិកតាមជំនាញរបស់ពួកគេ ហើយប្រធានផ្នែកត្រូវបញ្ជូនទៅអោយលោក
នាយកត្រួតពិនិត្យ បន្ទាប់មកបញ្ជូនបន្តទៅអោយនាយក ប្រតិបត្តិធនធានមនុស្សត្រួតពិនិត្យ
និង ជាអ្នកសម្រេចចុង
ក្រោយ។
ការវាយតម្លៃរបស់បុគ្គលិករបស់ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ធ្វើឡើងក្នុងរយៈពេល ១ឆ្នាំ
ម្ដង។ ហើយការវាយតម្លៃបុគ្គលិកគឺមើលទៅលើការងារ និង សមត្ថភាព ចំណេះដឹង លទ្ធផលការងារ
របស់ពួកគេ ប្រសិនបើក្នុងករណីបុគ្គលិកធ្វើការងារល្អ អង្គភាពនិងធ្វើការវាយតម្លៃមុនពេលកំណត់
១.ការវាយតំលៃលើការងាជាក់ស្តែងរបស់បុគ្គលិក
ក.គោលការណ៍វាយតំលៃលទ្ធផលការងាររបស់កម្មករនិយោជិត
ការវាយតំលៃកម្មករនិយោជិតរបស់ធនាគារអេស៊ីលីដាត្រូវបានធ្វើឡើងតាម២របៀប
-ការវាយតំលៃតាមតំណាក់កាលកំណត់ គឺត្រូវអនុវត្តទៅតាមពេលវេលាដែល បានកំណត់ ដូចចែងក្នុង គោលការណ៍។
-ការវាយតំលៃមិនតាមការកំណត់ ត្រូវអនុវត្តនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងផ្តល់យល់ថាចាំបាច់
ខ.ការទទួលខុសត្រូវលើការវាយតំលៃ
+នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្ស
-រៀបចំគោលការណ៍ និង និតិវិធីនៃការវាយតំលៃដើម្បីប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ
-បង្កើតទំរង់ និង ប្រពន្ធ័វាយតំលៃដើម្បីប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ
-បណ្តុះបណ្តាលអ្នកវាយតំលៃ
-ផ្តល់ទំរង់វាយតំលៃឲ្យមានថ្នាក់សមត្ថកិច្ច ដើម្បីធ្វើការវាយតំលៃអោយបានទាន់ពេលវេលា។
-គ្រប់គ្រងប្រពន្ធ័ពត៌មានបុគ្គលិកដើម្បីប្រាកដធ្វើការវាយតំលៃពិតជា ត្រូវតាមពេលកំណត់។
គ.ការរៀបចំពេលវេលាសំរាប់វាយតំលៃ
-ការវាយតំលៃម្តងក្នុងមួយឆ្នាំ គឺ អនុវត្តមួយខែមុនកាលបរិច្ឆេតខួបចំពោះកម្មករ និយោជិត ដែល មានកិច្ចសន្យាការងារជាប់ចាប់ពី៣ខែឡើងទៅ។
-វាយតំលៃក្នុងកន្លះខែមុនកាលបរិច្ឆេតបញ្ចប់ចំពោះកម្មករនិយោជិត ដែលមានកិច្ចសន្យា ការងារ ជាប់១ខែនិង ៣ខែ។
ឃ.ចំណុចដែលត្រូវវាយតំលៃ
+សំរាប់កម្មករនិយោជិត
ការយល់ដឹង និងការអនុវត្តគោលការណ៍ជំនាញ និតិវិធីចំណេះដឹង លើការងារ និង ជំនាញ។
-ភាពម្ចាស់ការ និង ការទទួលខុសត្រូវ
-បរិមាណការងារ
-គុណភាពការងារ
-ទំនាក់ទំនងការងារ និង កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ
-ការអនុវត្តគោលការណ៍ និតិវិធី និង គោលការណ៍ទូទៅរបស់ធនាគារ
-ក្រមសីលធម៌ និង ការបំរើអតិថិជន
-ការជឿជាក់ភាព ភាពស្មោះត្រង់និង ការចាត់តាំង
-ឆន្ទៈ និង មនសិការក្នុងការអនុវត្តខ្លួនឯង។
+សំរាប់ប្រធានផ្នែកជំនាញតាមនាយកដ្ឋានសាខាខេត្ត ក្រុង ការិយាល័យស្រុក-ខណ្ឌ័
-ការយល់ដឹង និង ការអនុវត្តគោលការណ៍ជំនាញនិតិវិធី
-ការធ្វើផែនការ
-ការចាត់ចែងរៀបចំ
-ការដឹកនាំ និង ការជំរុញលើកទឹកចិត្ត
-ការត្រួតពិនិត្យ និង សហការកែលំអរការងារ
-បរិមាណការងារ
-គុណភាពការងារ។
២.និតិវិធីការវាយតំលៃលទ្ធផលការងារ របស់កម្មករនិយោជិត
ក.ពិនិត្យមើលកាលបរិច្ឆេទ ដែលត្រូវវាយតំលៃ
បុគ្គលិកនាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សត្រូវត្រួតពិនិត្យមើលទម្រង់វាយតំលៃរបស់កម្មករនិយជិត ជាប្រចាំក្នុងរវាង១ខែ និង ២ ខែ ខាងមុខហើយផ្ញើទម្រង់វាយតំលៃនោះទៅថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចឲ្យទាន់ ពេលវេលា។
ខ.ការវាយតំលៃ
ថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចវាយតំលៃត្រូវធ្វើការវាយតំលៃកម្មករនិយោជិត នៅចំពោះមុខដោយអនុវត្តន៍ តាមនិតិវិធីដូចខាងក្រោម
-សិក្សាទំរង់វាយតំលៃឲ្យបានច្បាស់លាស់
-ពិនិត្យមើលបទដ្ឋានការងារ
-បូកសរុបលទ្ធផលការងារជាក់ស្តែងដែលបានសំរេច១ខែម្តងក្នុងខួប នៃការវាយតំលៃ។
-កម្មករនិយោជិតត្រូវសរសេរអំពីចំណុចខ្លាំង ចំណុចខ្សោយដែលខ្លួនមាន
No comments:
Post a Comment