Monday, July 8, 2013

ការវាយតម្លៃ

ការវាយតម្លៃ
            នៅក្នុងធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ការវាយតម្លៃបុគ្គលិកត្រូវបានធ្វើឡើងដោយនាយក ប្រតិបត្តិធនធានមនុស្ស។ ការវាយតម្លៃរបស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ប្រព្រឹត្តទៅតាមប្រធានផ្នែកនីមួយៗ របស់បុគ្គលិកតាមជំនាញរបស់ពួកគេ​ ហើយប្រធានផ្នែកត្រូវបញ្ជូនទៅអោយលោក នាយកត្រួតពិនិត្យ បន្ទាប់មកបញ្ជូនបន្តទៅអោយនាយក ប្រតិបត្តិធនធានមនុស្សត្រួតពិនិត្យ និង ជាអ្នកសម្រេចចុង
ក្រោយ។ ការវាយតម្លៃរបស់បុគ្គលិករបស់ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ធ្វើឡើងក្នុងរយៈពេល ១ឆ្នាំ ម្ដង។ ហើយការវាយតម្លៃបុគ្គលិកគឺមើលទៅលើការងារ និង សមត្ថភាព ចំណេះដឹង លទ្ធផលការងារ របស់ពួកគេ ប្រសិនបើក្នុងករណីបុគ្គលិកធ្វើការងារល្អ អង្គភាពនិងធ្វើការវាយតម្លៃមុនពេលកំណត់
.ការវាយតំលៃលើការងាជាក់ស្តែងរបស់បុគ្គលិក
            .​គោលការណ៍វាយតំលៃលទ្ធផលការងាររបស់កម្មករនិយោជិត
            ការវាយតំលៃកម្មករនិយោជិតរបស់ធនាគារអេស៊ីលីដាត្រូវបានធ្វើឡើងតាម២របៀប
-ការវាយតំលៃតាមតំណាក់កាលកំណត់គឺត្រូវអនុវត្តទៅតាមពេលវេលាដែល បានកំណត់ ដូចចែងក្នុង គោលការណ៍។
-ការវាយតំលៃមិនតាមការកំណត់ ត្រូវអនុវត្តនៅពេលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងផ្តល់យល់ថាចាំបាច់
            .ការទទួលខុសត្រូវលើការវាយតំលៃ
            +នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្ស
            -រៀបចំគោលការណ៍ និង និតិវិធីនៃការវាយតំលៃដើម្បីប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ
            -បង្កើតទំរង់ និង ប្រពន្ធ័វាយតំលៃដើម្បីប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ
            -បណ្តុះបណ្តាលអ្នកវាយតំលៃ
            -ផ្តល់ទំរង់វាយតំលៃឲ្យមានថ្នាក់សមត្ថកិច្ច ដើម្បីធ្វើការវាយតំលៃអោយបានទាន់ពេលវេលា។
            -គ្រប់គ្រងប្រពន្ធ័ពត៌មានបុគ្គលិកដើម្បីប្រាកដធ្វើការវាយតំលៃពិតជា ត្រូវតាមពេលកំណត់។
            .ការរៀបចំពេលវេលាសំរាប់វាយតំលៃ
            -ការវាយតំលៃម្តងក្នុងមួយឆ្នាំ គឺអនុវត្តមួយខែមុនកាលបរិច្ឆេតខួបចំពោះកម្មករ និយោជិត ដែល មានកិច្ចសន្យាការងារជាប់ចាប់ពី៣ខែឡើងទៅ។
            -វាយតំលៃក្នុងកន្លះខែមុនកាលបរិច្ឆេតបញ្ចប់ចំពោះកម្មករនិយោជិត ដែលមានកិច្ចសន្យា ការងារ ជាប់១ខែនិង ៣ខែ។
            .ចំណុចដែលត្រូវវាយតំលៃ
            +សំរាប់កម្មករនិយោជិត
            ការយល់ដឹង និងការអនុវត្តគោលការណ៍ជំនាញ និតិវិធីចំណេះដឹង លើការងារ និង ជំនាញ។
            -ភាពម្ចាស់ការ និង ការទទួលខុសត្រូវ
            -បរិមាណការងារ
            -គុណភាពការងារ
            -ទំនាក់ទំនងការងារ និង កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ
            -ការអនុវត្តគោលការណ៍ និតិវិធី និង គោលការណ៍ទូទៅរបស់ធនាគារ
            -ក្រមសីលធម៌ និង ការបំរើអតិថិជន
            -ការជឿជាក់ភាព ភាពស្មោះត្រង់និង ការចាត់តាំង
            -ឆន្ទៈ និង មនសិការក្នុងការអនុវត្តខ្លួនឯង។
            +សំរាប់ប្រធានផ្នែកជំនាញតាមនាយកដ្ឋានសាខាខេត្ត ក្រុង ការិយាល័យស្រុក-ខណ្ឌ័
            -ការយល់ដឹង និង ការអនុវត្តគោលការណ៍ជំនាញនិតិវិធី
            -ការធ្វើផែនការ
            -ការចាត់ចែងរៀបចំ
            -ការដឹកនាំ និង ការជំរុញលើកទឹកចិត្ត
            -ការត្រួតពិនិត្យ   និង សហការកែលំអរការងារ
            -បរិមាណការងារ
            -គុណភាពការងារ។
.និតិវិធីការវាយតំលៃលទ្ធផលការងារ របស់កម្មករនិយោជិត
            .ពិនិត្យមើលកាលបរិច្ឆេទ ដែលត្រូវវាយតំលៃ
            បុគ្គលិកនាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សត្រូវត្រួតពិនិត្យមើលទម្រង់វាយតំលៃរបស់កម្មករនិយជិត ជាប្រចាំក្នុងរវាង១ខែ និង ខែ ខាងមុខហើយផ្ញើទម្រង់វាយតំលៃនោះទៅថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចឲ្យទាន់ ពេលវេលា។
            .ការវាយតំលៃ
            ថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចវាយតំលៃត្រូវធ្វើការវាយតំលៃកម្មករនិយោជិត នៅចំពោះមុខដោយអនុវត្តន៍ តាមនិតិវិធីដូចខាងក្រោម
            -សិក្សាទំរង់វាយតំលៃឲ្យបានច្បាស់លាស់
            -ពិនិត្យមើលបទដ្ឋានការងារ
            -បូកសរុបលទ្ធផលការងារជាក់ស្តែងដែលបានសំរេច១ខែម្តងក្នុងខួប នៃការវាយតំលៃ។

            -កម្មករនិយោជិតត្រូវសរសេរអំពីចំណុចខ្លាំង ចំណុចខ្សោយដែលខ្លួនមាន

No comments:

Post a Comment